Rebel University:

online coaching voor zelfvertrouwen en geluk

Rebels unite!  Wij zijn Rebel University en wij doen niet
meer mee aan het onrealistische beeld dat de maatschappij schept.

Rebel University:

online coaching voor zelfvertrouwen en geluk

Rebels unite! Wij zijn Rebel University en wij doen niet

meer mee aan het onrealistische beeld dat de maatschappij schept.

Rebel University staat voor leven in vrijheid, persoonlijke groei en je eigen weg gaan. Je zet jezelf op één terwijl je je droomleven leidt.

Weg met de schijn perfectie op social media en de onhaalbare standaarden waar we aan moeten voldoen. De ‘health en wellness’ industrie draait veel te veel om uiterlijk. Perfectionisme neemt het over. En vooral als vrouw ben je al snel niet goed genoeg. Maar rebel, think again.

Bij Rebel University doen we het net even anders. Voldoen aan andermans eisen is verleden tijd. Design your own life!, dat is ons motto. Als coaches helpen we daar anderen graag bij.

We leren mensen via onze online programma’s om hun dromen te manifesteren. Mensen zoals jij. Want YES, you can. Sterker nog: if you can dream it, you can do it. Via Rebel University creëer je een leven dat bij jou past. Een gelukkig leven met een healthy mindset en vol zelfvertrouwen en innerlijke rust. Lifecoaches kun je ons dus ook wel noemen, of moeten we zeggen happy life designers? ;)

Via Rebel University bieden we (gratis) online trainingen, workshops en een-op-een coaching aan. Zo helpen we iedereen om zichzelf op de eerste plaats te zetten. En nee, dat is niet egoïstisch! Je maakt zo juist de keuzes die voor JOU werken. Het resultaat is een gelukkig leven vol liefde. Liefde voor jou én voor de mensen om je heen.

null

Rebel, R U ready? Bekijk dan eens een van onze programma’s via de knop hieronder en ga voor een leven vol (zelf)liefde.

De coaches achter Rebel University

Geen online university zonder online lifecoach! Bij Rebel University hebben we er zelfs twee. Wij zijn Jermain en Amanda. Coaches, liefdespartners, ouders en de force achter Rebel University. Samen zijn we op een rebelse missie. Wij strijden voor de vrijheid om volledig jezelf te kunnen zijn.

Jermain

Amanda

In ons eigen verleden hebben we dit niet altijd zo ervaren. We voelden ons niet goed genoeg. We zaten vast in werk dat we vreselijk vonden. Onzekerheid, verwachtingen...het vrat aan ons.

We wisten niet wat ons gelukkig maakte.

Change, dat hadden we nodig. We verdiepten ons in persoonlijke ontwikkeling. We leerden van grootheden als Tony Robbins en hadden het ‘AHA!-moment’.  Mindset bleek het keyword. Gedachten zijn alles. Wist jij dat al? Je kunt de resultaten in je leven namelijk beïnvloeden door de gedachten die je kiest.

Wij waren niet afhankelijk van de buitenwereld. Nee, wij creëerden ons eigen geluk en gezondheid!

We zouden Jermain en Amanda niet zijn als we dit niet wilden delen. Helpen zit in ons bloed. Talloze workshops en coachings waren het gevolg. Jermain werkte zelfs mee aan drie seizoenen van een bekend wekelijks televisieprogramma.

En nu zijn we hier: ready to help YOU.

We wisten niet wat ons gelukkig maakte.

En nu zijn we hier: ready to help YOU.

Meer weten over online coaching? Download dan ons gratis 30-daags stappenplan naar bewustzijn, persoonlijke groei en meer positieve energie.